beantwoord

Saldo anonieme OV-chipkaart overboeken op persoonlijke OV-chipkaart

• 24 december 2014
  • 5 reacties
  • 1185 Bekeken

Kan ik het teveel,dat ik op een anonyme chipkrt.heb gezet overboeken op mijn persoonlijke kortingskrt?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 24 december 2014, 16:05

Ja, dat kun je proberen bij een servicebalie als het bedrag niet hoger is dan 30 euro. Maar het kan wel zo zijn dat er 2,50 in rekening wordt gebracht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Ja, dat kun je proberen bij een servicebalie als het bedrag niet hoger is dan 30 euro. Maar het kan wel zo zijn dat er 2,50 in rekening wordt gebracht.
Hallo F.Carlier,

Het antwoord van Gert-Jan is juist. Je kunt bedragen onder de €30 overlaten boeken op een andere OV-chipkaart bij een servicebalie. Saldo hoger dan €30 wordt alleen uitgekeerd als je je OV-chipkaart beëindigt met een formulier. Overgebleven saldo wordt dan overgemaakt op je bankrekening.

Groet,
Marjan

Bedankt,dat ga ik proberen!
Hallo F.Carlier,

Het antwoord van Gert-Jan is juist. Je kunt bedragen onder de €30 overlaten boeken op een andere OV-chipkaart bij een servicebalie. Saldo hoger dan €30 wordt alleen uitgekeerd als je je OV-chipkaart beëindigt met een formulier. Overgebleven saldo wordt dan overgemaakt op je bankrekening.

Groet,
Marjan
Bedankt!
bedankt! Ik ga het proberen

Reageer