beantwoord

Saldo in app niet zichtbaar

  • 15 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 372 Bekeken

Saldo in app bij reishistorie is alleen een vraagteken. Waarom is mijn saldo niet meer zichtbaar??
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 augustus 2018, 11:43

Hi Jolanda66. Welkom bij de Community.



We hebben een storing binnen onze systemen wat de oorzaak is dat het saldo in de app niet is in te zien. Vreemd genoeg heeft niet iedereen hier last van maar een deel van onze klanten. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Bekijk origineel

7 reacties

Hi Jolanda66. Welkom bij de Community.

We hebben een storing binnen onze systemen wat de oorzaak is dat het saldo in de app niet is in te zien. Vreemd genoeg heeft niet iedereen hier last van maar een deel van onze klanten. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

In de app is het beschikbare saldo niet meer te zien. Ook de laatste check-in informatie niet ! Wat is hiervan de oorzaak/reden?

Hoi F.W., welkom op de NS Community. 

Er zijn op dit moment geen problemen met de app. Is de app up to date, ben je ingelogd met het juiste Mijn NS account, is de juiste kaart gekoppeld en staat het inzien van de reishistorie aan? 

Zeker!

 

Je kunt dan nog proberen om de kaart opnieuw te koppelen en reishistorie inzien uit te zetten en weer aan te zetten. Mocht dat niet werken, hou dan in de gaten of het de komende dagen wel weer zichtbaar is, misschien is het wel een kleine storing. Als je laatste reis niet met NS was, dan kan dat overigens de oorzaak zijn dat het saldo niet meer zichtbaar is. Je kunt eventueel ook contact opnemen met App support. Dat kan via de app zelf door op ‘Meer’ te klikken en de een-na-laatste optie te selecteren. 

Dank je wel Mark, voor je snelle reactie!

Reageer