Saldo op kaart in NS App.

  • 4 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb via ov chipkaart app een bestelling gedaan voor geld op mijn ov en die heb ik vanochtend opgehaald. Nou zie ik dat wel in de ov chipkaart app staan maar in de mijn ns app staat het saldo van mijn ov op €0,00 en kan ik mijn reishistorie niet terugzien terwijl ik mijn ov kaart wel gekoppeld heb. Is hier een oplossing voor zodat ik het in de ns app ook goed heb staan en daar mijn reisoverzicht in kan zien?

2 reacties

Hallo Borkentlaura en welkom bij de NS Community.

De NS app is helaas geen goed beeld van het actuele saldo. Wij hebben geen continue inzicht in je saldo, dat kan beter via de Klantenservice OV-chipkaart. Zij kunnen ook je reishistorie opvragen. Bij NS kun je alleen je reishistorie bij NS inzien. Kom je er zo verder uit?
Badge +3
Wegens privacy is het saldo dat de NS app toont gebaseerd op de laatste handeling/transactie bij een NS apparaat (kaartautomaat of in/uitcheck paaltje of poortje).

Reishistorie hetzelfde (NS only als je geen NS Flex hebt).

OV-chip weet inderdaad alles, maar zie https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/het-weergegeven-saldo-klopt-niet.-hoe-kan-dit.htm

Reageer