beantwoord

Saldo OV

  • 25 februari 2019
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Goedemiddag,

Er is iets niet goed gegaan met het saldo, net bij Haarlem Central ingecheckt en uitgecheckt omdat ik dacht dat het inchecken niet goed is gegaan en toen stond er nog maar 3 euro op
kunt u dit nakijken?

(OV-Chipkaartnummer verwijderd door moderator i.v.m privacy)
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 februari 2019, 13:18

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Badge +3
U hebt waarschijnlijk of aan de binnenkant van de poortjes ingecheckt of aan de buitenkant van de poortjes uitgecheckt. Dat gaat mis omdat de poortjes een specifieke incheck en een specifieke uitcheck kant hebben.

Reageer