beantwoord

saldo ov overzetten op een andere ov

• 22 september 2019
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

mijn persoonlijke ov is laats kapot gegaan heb dus tijdelijk een anonieme ov maar om een of andere reden wil die het ook niet meer doen dus heb maar een nieuwe persoonlijke ov aan gevraagd maar kan ik mijn saldo overzetten van die anonieme ov naar de persoonlijke maar alleen de anonieme is kapot dus hoe moet ik dat dan doen ?
icon

Beste antwoord door Thom 22 september 2019, 22:45

U kunt op elk loket het saldo gratis laten overzetten. Omdat er een anonieme kaart bij betrokken is, is het verstandig uw ID bij zich te hebben. U bent dat overigens sowieso verplicht. Het kan wel zijn dat u bij een defecte anonieme kaart u aangewezen bent op ov-chipkaart. Dan wordt het niet overgezet. U krijgt daar instructies wat eventueel nog mogelijk is of niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt op elk loket het saldo gratis laten overzetten. Omdat er een anonieme kaart bij betrokken is, is het verstandig uw ID bij zich te hebben. U bent dat overigens sowieso verplicht. Het kan wel zijn dat u bij een defecte anonieme kaart u aangewezen bent op ov-chipkaart. Dan wordt het niet overgezet. U krijgt daar instructies wat eventueel nog mogelijk is of niet.

Reageer