Voor de pandemie reisde ik met een dal voordeel en laadde handmatig saldo op. Nu ben ik 2 weken geleden weer gestart met reizen en had nog Eur 20 op mijn kaart, heb er Eur 20 erbij opgezet. Nu ben ik erachter gekomen, dat die Eur 40 nog steeds op mijn kaart staat en de reizen worden morgen afgeschreven. Ik kan dus die Eur 40 niet terugkrijgen, want dan ben ik mijn kaart kwijt of naar een NS of GVB, die niet in de buurt is, (>30 km) want het loket is hier gesloten. Echter boven de Eur 40 moet je een formulier invullen en ben je je kaart kwijt ??!!!
NB ik moest de OV chipkaart lijn bellen, want de NS kon mij niet helpen.
Saldo retour
Beste antwoord door Momo
Een tip die ik een keer in een ander topic heb gelezen is om het Flex abonnement in zijn geheel op te zeggen en bij een automaat te verwijderen. Daarna kan opnieuw het gewenste Flex abonnement besteld worden, het saldo wat dan op de kaart staat wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. Op deze manier hoef je niet naar een loket.
Ik zou dit alleen niet doen als je Flex Basis of Flex Weekend Voordeel hebt en weer wilt, omdat je dan €10 administratiekosten betaalt. Gaat het om Flex Dal Voordeel kun je ook mooi gebruik maken van de actie aanbieding 3 maanden voor maar €2,50 per maand.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.