beantwoord

saldo terugboeken van oude kaart

  • 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

hallo ik heb een verlopen ov traject kaart waar nog saldo op de chip staat. deze wil ik laten terugstorten. als ik dat via de website wil laten doen zegt ie dat de eind datum van de kaart niet klopt wat is de eind datum van de kaart? het is niet de eind datum van het traject abonnement.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 oktober 2017, 16:23

Op een persoonlijke kaart staat bijvoorbeeld: Kaart geldig tot 12-12-2022
Op een anonieme kaart staat:
GELDIG TOT
12-12-1022
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Einddatum van je ov-kaart staat op de achterkant onder: Geldig tot:...
Op een persoonlijke kaart staat bijvoorbeeld: Kaart geldig tot 12-12-2022
Op een anonieme kaart staat:
GELDIG TOT
12-12-1022
Goedenavond florem001 en welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Richaaaard en Nooduitgang beiden al aangeven, staat de einddatum van je OV-chipkaart op de kaart zelf. En dat zal inderdaad een andere datum zijn dan de einddatum van je abonnement. Mocht het versleten zijn op je OV-chipkaart, kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice via 030-7515155, Facebook of Twitter. Wij kunnen het inzien bij jouw kaartgegevens (mits je daar toestemming voor geeft).

Reageer