beantwoord

saldo teruggave, maar nog steeds geen geld op de bankrekening

• 8 maart 2021
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn Weekend Vrij abonnement opgehaald. Voordat ik het deed, had ik mijn OV-chipkaart met €10,00 opgeladen. Nadat ik mijn abonnement had opgehaald, verdwenen die €10,00. Vervolgens keek ik naar mijn transacties en het blijkt dat ik die €10,00 op mijn bankrekening zouden moet krijgen (zie screenshot), maar het is nog steeds niet gebeurd. Komen die €10,00 met vertraging, of heb ik ergens een fout gemaakt, waardoor ik ze nog steeds niet gekregen heb?

Met vriendelijke groet,

Timur 

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 maart 2021, 10:24

Je saldo krijg je inderdaad met je volgende factuur op je rekening gestort, want saldo heb je met NS Flex niet meer nodig. :)

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Timur Pozdniakov, welkom op onze NS Community!

Je saldo wordt verrekend met je volgende factuur als je NS Flex hebt. Dat komt dus binnenkort zeker weer terug! :)

Hoi Timur Pozdniakov, welkom op onze NS Community!

Je saldo wordt verrekend met je volgende factuur als je NS Flex hebt. Dat komt dus binnenkort zeker weer terug! :)

Hallo Laura NS, 

Ik heb inderdaad een NS Flex. Als ik het goed begrijp, dan krijg ik over 1 maand mijn 10 euro terug? Zo ja, krijg ik het dan op mijn bankrekening of op mijn OV?

Met vriendelijke groet,

Timur Pozdniakov

Je saldo krijg je inderdaad met je volgende factuur op je rekening gestort, want saldo heb je met NS Flex niet meer nodig. :)

Heel erg bedankt voor de uitleg!

Reageer