beantwoord

Saldo terugvragen lukt niet

  • 4 december 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hoi! Ik heb op 6 november een mail gekregen dat ik vergeten ben uit te checken. Ik probeer nu via de link in de e-mail de claim in te dienen om mijn saldo terug te vragen, maar de NS-website geeft al meer dan een maand aan technische problemen te hebben. Wie kan mij helpen?

Groetjes,
Vicky
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 december 2018, 15:13

Goedemiddag vickydelacotera1 en welkom bij de NS Community!

Wat apart om te lezen dat het niet lukt om deze check te corrigeren via de mail die je hebt gekregen! Ik durf niet te zeggen waar dit door komt, maar gelukkig kunnen mijn collega's bij de Klantenservice dit ook voor je doen! Je kunt ze bereiken via 030-7515155, of door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag vickydelacotera1 en welkom bij de NS Community!

Wat apart om te lezen dat het niet lukt om deze check te corrigeren via de mail die je hebt gekregen! Ik durf niet te zeggen waar dit door komt, maar gelukkig kunnen mijn collega's bij de Klantenservice dit ook voor je doen! Je kunt ze bereiken via 030-7515155, of door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook!

Reageer