beantwoord

Saldo weg van OV chipkaart

• 30 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 1817 Bekeken

Gisteren heb ik mijn ov chipkaart opgeladen. Vandaag wilde ik weer reizen maar was mijn saldo opeens verdwenen. Nu heb ik weer opnieuw moeten opladen. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door fransie43 30 oktober 2014, 08:56

Als het een Nsreis betreft kan je de NSklantenservice bellen na 24 uur kunnen ze met jou de transacties doornemen.Met een account op www.ovchipkaart.nl kan je ook in vervolg alles zelf volgen wat er
aan transacties op jouw kaart heeeft plaatsgevonden.
Bekijk origineel

5 reacties

Het handigst is om via mijnns, mijnovchipkaart of de kaartautomaat het transactieoverzicht van uw OV-chipkaart te bekijken, dan kunt u zien of NS het saldo heeft afgeschreven.
Reputatie 1
Als het een Nsreis betreft kan je de NSklantenservice bellen na 24 uur kunnen ze met jou de transacties doornemen.Met een account op www.ovchipkaart.nl kan je ook in vervolg alles zelf volgen wat er
aan transacties op jouw kaart heeeft plaatsgevonden.
Badge
Francis, welkom op het forum. Beide antwoorden zijn juist. Gisteren heb je je OV-chipkaart opgeladen, maar heb je op de dag zelf ook nog met NS gereisd? En heb je de kaart opgeladen bij een NS kaartautomaat? Zo ja, dan kan ik 24 uur na oplaad/reis moment je reisgegevens inzien. Ik wil het wel voor je controleren. Graag via privébericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer sturen. Vriendelijke groet, Leny
Da's pech, saldo weg!
Francis, welkom op het forum. Beide antwoorden zijn juist. Gisteren heb je je OV-chipkaart opgeladen, maar heb je op de dag zelf ook nog met NS gereisd? En heb je de kaart opgeladen bij een NS kaartautomaat? Zo ja, dan kan ik 24 uur na oplaad/reis moment je reisgegevens inzien. Ik wil het wel voor je controleren. Graag via privébericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer sturen. Vriendelijke groet, Leny
Beste Leny, bedankt voor je reactie. Ik zal je een privebericht sturen (was even in het buitenland, dus is niet eerder gelukt). Gr Francis

Reageer