beantwoord

sameneiskorting laden voor traject helmond aken

• 27 november 2019
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

ik wil met mijn dochter via heerlen naar aken en gebruik maken van meereiskorting.  we gaan dezelfde dag ook terug.  omdat van Heerlen naar Aken via arriva gaat, hoe vaak moet ik samenreiskorting opladen 2 of 4 keer

icon

Beste antwoord door Thom 27 november 2019, 19:20

Sanenreiskorting twee keer voor uw dochter. Vier keer in een keer laden kan niet.  In Aken kunt u uitchecken en weer inchecken. U hoeft op uw kaart geen samenreiskorting op te laden.

Het Arriva-automaat staat aan het eind van de gang voor de grote hal naast het Reisezentrum.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Sanenreiskorting twee keer voor uw dochter. Vier keer in een keer laden kan niet.  In Aken kunt u uitchecken en weer inchecken. U hoeft op uw kaart geen samenreiskorting op te laden.

Het Arriva-automaat staat aan het eind van de gang voor de grote hal naast het Reisezentrum.

Badge +3

Ik zou voor de zekerheid altijd 2× Samenreiskorting laden wegens de overstap NS-Arriva (in dit geval in Sittard of Heerlen, maar ook voor andere overstappen tussen vervoerders).

Vaak wordt dan namelijk de 2e keer Samenreiskorting al gebruikt.

Als er bij het inchecken voor de terugreis géén Samenreiskorting wordt aangegeven, dan check weer uit en laad het opnieuw. Dit kan bij mijn weten ook bij Arriva automaten.

Reputatie 7
Badge +4

@Robert B merkt dit terecht op. De Arriva-automaat staat direct achter de hoofdingang in Aken. Daar kunt u het proberen, het lijkt me dat het kan, ik denk niet dat het afwijkt. Daar dus ook Samenreiskorting 2x. Samenreiskorting 4x kan niet in een keer, ook daar niet. Er staan me geen meldingen hier bij van dat het niet zou kunnen.

Reageer