beantwoord

Samenreiskorting heeft niet gewerkt

• 3 juli 2015
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Beste ns. Ik had vandaag samenreiskorting op mijn kaart gezet en vandaag geldig aangeklikt. Mijn vriendin was speciaal naar me toe gekomen zodat ik er gebruik van kon maken. Vervolgens kom ik er bij het uitchecken achter dat het niet heeft gewerkt. De automaat gaf dan ook de oorzaak van het probleem. Op de een od andere manier was de samenreiskorting er voor de datum van morgen in gezet. Erg vreemd. Kan ik alsnog mijn korting krijgen? Moet ik hiervoor bellen? Volgens de ovchipkaart service kan ik na 24 uur bellen klopt dit? Mvg. Martine
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 10:58

Hallo Martine91,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Daar gaan ze dan met je bekijken wat er mogelijk is. Het klopt inderdaad dat je dit kunt doen na 24 uur, dan staan alle reizen juist in het systeem.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

5 reacties

U had daar al bij het inchecken achter kunnen komen door te controleren wat het schermpje aangeeft. Met welk reisproduct u reist wordt altijd vastgesteld tijdens het inchecken, niet tijdens het uitchecken.
Hallo Martine91,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Daar gaan ze dan met je bekijken wat er mogelijk is. Het klopt inderdaad dat je dit kunt doen na 24 uur, dan staan alle reizen juist in het systeem.

Groet,
Marjan
U kunt het beste de telefonische klantenservice bellen, telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

U kunt ook Twitteren.

Hopelijk kan de telefonische klantenservicemedewerker u helpen hiermee.
Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Voor de volledigheid hierbij de contactmogelijkheden met de klantenservice:

Contact met NS Klantenservice

Hiernaast kunt u een gesprek voeren met onze virtuele medewerker. EVA is geen echt persoon maar kan u wel overal mee helpen.

Serviceforum

Op ons Serviceforum praat u met andere klanten en met ons over allerlei onderwerpen.

Telefoon

U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Twitter

Het officiƫle Twitter kanaal van NS is @NS_online. Hier wordt u 24 uur per dag op de hoogte gehouden van de belangrijkste reisinformatie.

Via deze virtuele medewerker kunt u ook een e-mail sturen naar NS Klantenservice.

Postadres

Schrijft u ons, dan proberen wij binnen 10 werkdagen een antwoord terug te sturen. Ons adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

EVA kan dit waarschijnlijk niet oplossen, de eerstvolgende mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice is dit serviceforum. Marjan NS ik kennelijk vergeten dat ze zelf deel uit maakt van de klantenservice.
Ik heb gebeld en het is opgelost. Ik krijg het netjes terug!

Reageer