beantwoord

Samenreiskorting per ongeluk op ov kaart geladen tot December 2019

• 3 januari 2019
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

Hallo,

ik heb perongeluk een samenreis korting product op mijn ov kaart geladen vanaf vandaag tot december 2019. Terwijl ik niet met iemand ga reizen met een ns abonnement. Kunnen jullie dat van mijn kaart afhalen. Ik moest een ander product op mijn kaart van de ns. Namelijk op saldo 2e klasse.
icon

Beste antwoord door s1mon9 3 januari 2019, 20:42

Je kunt samenreiskorting als volgt van je kaart verwijderen:
  1. Houd uw OV-chipkaart voor de kaartlezer rechtsonder op de NS-kaartautomaat.
  2. Kies 'Tonen alle producten op kaart'.
  3. Selecteer 'Samenreiskorting'.
  4. Kies 'Verwijderen'
(bron: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html)

Heb het zelf ook wel eens verwijderd en dat werkt prima. Overigens wist ik niet dat je voor zo'n lange termijn samenreiskorting kunt aanzetten.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik had niet goed gekeken op de automaat. Dus heb ik het verkeerde geladen
Reputatie 5
Je kunt samenreiskorting als volgt van je kaart verwijderen:
  1. Houd uw OV-chipkaart voor de kaartlezer rechtsonder op de NS-kaartautomaat.
  2. Kies 'Tonen alle producten op kaart'.
  3. Selecteer 'Samenreiskorting'.
  4. Kies 'Verwijderen'
(bron: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html)

Heb het zelf ook wel eens verwijderd en dat werkt prima. Overigens wist ik niet dat je voor zo'n lange termijn samenreiskorting kunt aanzetten.
Hallo lvardeg, welkom op onze Community!
Je kunt dit volgens de instructie van S1mon9 weer van de kaart verwijderen. Gaat dat lukken?
Ja dit gaat mij wel lukken. Maar werkt dit ook op zo’n kleine gele automaat die je in supermarkten en sigaretten winkels kan vinden.
Ik raad je aan dit bij een NS kaartautomaat te doen.
Het is mij gelukt. Wel op zo’n automaat maar het is wel gelukt en beindigd. Heel simpel er was een functie waarop stond beindigen reisproducten

Fijn dat het is gelukt. Als je nog vragen hebt mag je oNS dat hier laten weten.

Reageer