beantwoord

SD knip

• 18 januari 2021
  • 5 reacties
  • 417 Bekeken

Op 1 januari, terwijl ik gewoon thuis zat en mijn Ovchipkaart op het gangkastje lag. Toen is er 5.91 bijgeschreven op mijn Ovchipkaart, met vermelding SD knip.

Wat is dat voor een knip, komt dat elke maand?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 18 januari 2021, 18:57

Goedenavond 123henk. Welkom bij de NS Community.

"SD knip” is een beetje vreemde benaming, maar het betreft een restitutie voor je Voordeelurenabonnement. Het abonnement is per 01.01.2021 € 7,00 goedkoper geworden. Afhankelijk van wanneer je abonnement verlengd is krijg je naar rato een gedeelte van die € 7,00 terug. Eenmalig dus, helaas.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond 123henk. Welkom bij de NS Community.

"SD knip” is een beetje vreemde benaming, maar het betreft een restitutie voor je Voordeelurenabonnement. Het abonnement is per 01.01.2021 € 7,00 goedkoper geworden. Afhankelijk van wanneer je abonnement verlengd is krijg je naar rato een gedeelte van die € 7,00 terug. Eenmalig dus, helaas.

Dank voor je snelle reactie. Toch mooi weer een kopje koffie en een vulkoek verdiend met deze korting.

Op zondag is er 60 € afgeschreven van mijn rekening met vermelding sd knip en een vermelde reistijd die ik niet kan plaatsen want ik heb niet gereisd. 

Reputatie 7
Badge +3

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Het bedrag van €60 zou kunnen zijn voor de jaarlijkse verlenging van een Dal Voordeel abonnement of Voordeelurenabonnement. Alleen die vermelding sd knip is dan vreemd. 

U zou ook even kunnen kijken in uw MijnNS account, onder facturen zou de factuur moeten staan waarbij aangegeven is waar de factuur voor is.

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Het bedrag van €60 zou kunnen zijn voor de jaarlijkse verlenging van een Dal Voordeel abonnement of Voordeelurenabonnement. Alleen die vermelding sd knip is dan vreemd. 

U zou ook even kunnen kijken in uw MijnNS account, onder facturen zou de factuur moeten staan waarbij aangegeven is waar de factuur voor is.

Bedankt voor je reactie. Ik zal is kijken in mijn facturen. 

Reageer