beantwoord

Sinds 10 februari geen inzage meer in mijn afgelegde reizen in mijn reishistorie (verholpen)

• 11 februari 2015
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Sinds gisteren, 10 februari, zie ik in mijn overzicht met reishistorie geen gegevens meer staan van afgelegde reizen. De reis die ik 's ochtends wel heb gemaakt, staat er wel maar de reis die ik 's middags (maar ook de heen en terugreis van vandaag) zie ik niet terug. Ook op de site van OV Chipkaart worden ze niet getoond. Dit terwijl ik gisteren en vandaag op de heen- en terugweg netjes heb ingecheckt, uitgecheckt en zelfs onderweg ben gecontroleerd door een conducteur.
En het vreemde is: Als ik op een kaartapparaat op het station van Tilburg of van Den Bosch (de stations waar ik veelal tussen reis) kijk, zie ik ze wel gewoon staan.

Is er wellicht een storing bekend waardoor de reishistorie niet zichtbaar is?
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 februari 2015, 09:09

Hallo Jeroen75,

Er is gisteren wel een storing geweest, waarbij reizen van de afgelopen dagen niet werden getoond. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, middels een systeemupdate. Het probleem zal naar verwachting later op de dag verholpen zijn.
Je topic heb ik naar 'OV-chipkaart' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Het kan aan Explorer liggen. Ik kan mijn Reis historie wel inzien via Firefox. Er zijn zover ik weet geen storingen bekend.
Hallo Jeroen75,

Er is gisteren wel een storing geweest, waarbij reizen van de afgelopen dagen niet werden getoond. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, middels een systeemupdate. Het probleem zal naar verwachting later op de dag verholpen zijn.
Je topic heb ik naar 'OV-chipkaart' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS