Sinds 1e klas bij-abonnement kan OV-chipkaart niet worden gekoppeld aan NS-account

• 5 december 2014
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Sinds augustus heb ik een 1e klas bij-abonnement bij NS. Sinds ik dit abonnement heb kan mijn OV-chipkaart niet worden gekoppeld aan mijn ns-account. Sinds augustus heb ik meermalen gebeld met de NS-klantenservice en iedere keer wordt er geen oplossing geboden. In oktober werd gezegd dat het een bekend technisch probleem was bij alle 1e klas bij-abonnementen waaraan werd gewerkt. Nu, in december, is inmiddels mijn hele account een keer gewist en nog steeds werkt het niet (overige keren reikte het antwoord vaak niet verder dan: "probeer het morgen nog eens, misschien is het een tijdelijke storing", maar dat is het duidelijk niet). Bij de klantenservice is ook niets bekend over een "bekend technisch probleem". Doorverbinden naar ICT of mijn concrete casus voorleggen aan ICT en teruggebeld worden is geen optie, erg frustrerend. Hoe kan dit probleem na 4 maanden eindelijk verholpen worden?

1 reactie

Welkom op het forum Lisanne. Goed dat je ons hebt gevonden om je vraag te stellen. Natuurlijk erg frustrerend als je al langere tijd een probleem hebt, waar maar geen oplossing voor lijkt te zijn. Ik kijk graag met je mee of ik het voor je kan oplossen. Als je je kaartnummer, NAW-gegevens en e-mailadres naar mij toestuurt in een priv├ębericht, dan kijk ik of ik het probleem kan achterhalen. Anders ga ik ervoor zorgen dat de afdeling die MijnNS beheert op de hoogte wordt gebracht van deze situatie. Ik zie je bericht tegemoet.

Reageer