beantwoord

Sinds zeer kort niet meer mogelijk om €100,- bij te laden bij NS-automaat?

• 2 oktober 2015
  • 29 reacties
  • 1332 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Ik heb dezelfde teleurstellende ervaring. 50 Euro wordtals maximum getoond, ook al staat er nog maar 9 Euro op de kaart. Zal een aparte email sturen zoals gevraagd. Samen met een verslechtering van de kosten rapportage bij de OV kaart ben ik niet blij met dit chipkaart gedoe - amateuristisch. Nogal Slecht.
Ik heb dezelfde teleurstellende ervaring. 50 Euro wordtals maximum getoond, ook al staat er nog maar 9 Euro op de kaart. Zal een aparte email sturen zoals gevraagd. Samen met een verslechtering van de kosten rapportage bij de OV kaart ben ik niet blij met dit chipkaart gedoe - amateuristisch. Nogal Slecht.

PS je kunt dan wel 2 keer 50 Euro opladen, dus er heeft iemand bij IT behoorlijk zitten slapen...
Ik mag echt hopen dat het niet om een IT'er gaat die dit in zijn eentje bedacht en geïmplementeerd. Als ik zoiets zou flikken is het einde verhaal voor me. En terecht.
Twee maanden later. De kaartautomaatdemo laat nog niet de huidige oplaadbedragen zien. Verder is het onderstaande nog niet opgepakt, waardoor er onjuiste informatie in deze post dit topic en deze post in een ander topic is blijven staan.

Wellicht wil Sivan NS naar aanleiding van posts #11 en #20 de onderstaande bewering over het 'aanvullen tot' vervangen door correcte informatie. Het maximale 'aanvullen tot'-bedrag is lager naar mate het huidige saldo lager is. Bovendien is 'aanvullen tot' niet mogelijk als er al is ingecheckt.

Aan de automaat kun je je saldo ophogen met bedragen vanaf € 5.00 tot een maximum van € 150. De bedragen die getoond worden zijn afhankelijk van het saldo dat op je kaart staat. (...) Ditzelfde geldt voor de optie ‘saldo aanvullen tot’. Wanneer je niet bent ingecheckt, kun je aanvullen tot € 150.00. Ben je wel ingecheckt, dan kun je aanvullen tot € 130.00, omdat de automaat dan niet weet hoeveel van de initial fee nog wordt teruggestort bij het uitchecken.

Reageer