Ik heb in totaal 17 minuten in de wacht gezeten en werd twee maal opgehangen na 10+ minuten in de wachtrij te zitten.. ik zat in de bus had ingecheckt en toen ik wilde uit checken deden die paaltjes het niet. De buschauffeur raadde aan de klantenservice te bellen maar dit is dus gewoon niet te doen! Nu weet ik niet wat ik moet doen want wil voor jullie niet werkende dingen geen onnodige kosten ontvangen
Bladzijde 1 / 1
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Naast telefonisch kunt u dat proberen door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Wellicht kunt u het ook zelf rechtzetten met de informatie op deze pagina?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.