beantwoord

Stom maar waar

• 30 maart 2015
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Nooit reis ik met de trein...heb ik eindelijk een OV kaart moet ik dus een kaartje regelen.
Tot twee keer dacht ik mijn tegoed te laden maar bleek ik een dagkaart te hebben gekocht.
2 reisjes op ejn neer naar Rotterdam v.a. Zwijndrecht kosten nu 109 euro
icon

Beste antwoord door Janou NS 30 maart 2015, 09:47

Nooit reis ik met de trein...heb ik eindelijk een OV kaart moet ik dus een kaartje regelen.
Tot twee keer dacht ik mijn tegoed te laden maar bleek ik een dagkaart te hebben gekocht.

Hallo willemdj! Welkom op het NS Forum. Ik zoek graag met jou naar een oplossing. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en het Ov-chipkaartnummer? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoe kwam dat, is de automaat niet duidelijk?
Je staat op Station en 8 mensen achter je, nooit met OV van doen gehad, dan moet je goed kijken hoe je in eerste instantie je kaart moet activeren.....dan krijg je een berg keuzes en dan moet je toch je betaalkaart gebruiken?
Heel verwarrend als je weinig gelegenheid heb om dit rustig te bekijken.
Brrrr dure leerschool.
Reputatie 6
Badge +2
Mogelijk reageert NS nog, en betaalt die uit coulance iets terug.

Tip voor wie misschien weleens incidenteel met de trein moet reizen (bijvoorbeeld als de auto kapot is): ga nu al eens naar een station op een rustig moment om de automaat op je gemak te bestuderen.

Hallo willemdj! Welkom op het NS Forum. Ik zoek graag met jou naar een oplossing. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en het Ov-chipkaartnummer? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".

Reageer