beantwoord

Storing bij inchecken

  • 12 mei 2015
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik wou met mijn persoonlijke ov chipkaart inchecken. Hij gaf een storing aan. Ik heb toen een kaartje gekocht, kan ik dit bedrag van €8,80 terug vragen? Aangezien ik normaal gesproken gratis reis, en nu vanwege een storing van de NS een kaartje heb gekocht.
icon

Beste antwoord door Thijs2 12 mei 2015, 16:29

Ik wou met mijn persoonlijke ov chipkaart inchecken. Hij gaf een storing aan. Ik heb toen een kaartje gekocht, kan ik dit bedrag van €8,80 terug vragen? Aangezien ik normaal gesproken gratis reis, en nu vanwege een storing van de NS een kaartje heb gekocht.

Werkt je kaart nu wel weer? Als je normaal gesproken gratis reist adviseer ik je om het kaartje op te sturen naar NS klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht. Vergeet hierbij niet je adres, IBAN en uitleg aan te geven.

Ik had zelfde ervaring, tweede keer dat mijn kaart niet (meer) functioneert. Weer een nieuwe bestellen, weer wachten. Wilde vrije Keuzedag gebruiken. Gewoon kaartje gekocht op advies van 0800 0550. Nu zoek ik verder maar servicenummer van NS kent nauw omschreven keuzemenu.

Ook jou adviseer ik je om het kaartje op te sturen naar het bovenstaande adres. Als je OV-chipkaart defect is kun je een duplicaat aanvragen via de website OV-chipkaart.nl of telefonisch via 0900-0980.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik had zelfde ervaring, tweede keer dat mijn kaart niet (meer) functioneert. Weer een nieuwe bestellen, weer wachten. Wilde vrije Keuzedag gebruiken. Gewoon kaartje gekocht op advies van 0800 0550. Nu zoek ik verder maar servicenummer van NS kent nauw omschreven keuzemenu.
Ik wou met mijn persoonlijke ov chipkaart inchecken. Hij gaf een storing aan. Ik heb toen een kaartje gekocht, kan ik dit bedrag van €8,80 terug vragen? Aangezien ik normaal gesproken gratis reis, en nu vanwege een storing van de NS een kaartje heb gekocht.

Werkt je kaart nu wel weer? Als je normaal gesproken gratis reist adviseer ik je om het kaartje op te sturen naar NS klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht. Vergeet hierbij niet je adres, IBAN en uitleg aan te geven.

Ik had zelfde ervaring, tweede keer dat mijn kaart niet (meer) functioneert. Weer een nieuwe bestellen, weer wachten. Wilde vrije Keuzedag gebruiken. Gewoon kaartje gekocht op advies van 0800 0550. Nu zoek ik verder maar servicenummer van NS kent nauw omschreven keuzemenu.

Ook jou adviseer ik je om het kaartje op te sturen naar het bovenstaande adres. Als je OV-chipkaart defect is kun je een duplicaat aanvragen via de website OV-chipkaart.nl of telefonisch via 0900-0980.

Reageer