beantwoord

Studenten OV

• 1 november 2017
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Ik ben mijn OV kaart verloren, nu moet ik hem blokkeren en zo snel mogelijk een nieuwe aanvragen, ik heb nu een tijdelijke studenten OV op een anonieme OV kaart, maar de verloopt over 4-11-2017.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 november 2017, 12:46

Goedemorgen youri kraijer en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat je je OV-chipkaart bent verloren. Je kan het beste een duplicaat bij de klantenservice van de OV-chipkaart aanvragen. Dit kan online, maar je kan ook contact opnemen. Het kan 5 werkdagen duren voordat je nieuwe OV-chipkaart wordt geleverd. Om die tijd te overbruggen kan je het studentenreisproduct tijdelijk op een andere OV-chipkaart plaatsen als je in het bezit bent van 1.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen youri kraijer en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat je je OV-chipkaart bent verloren. Je kan het beste een duplicaat bij de klantenservice van de OV-chipkaart aanvragen. Dit kan online, maar je kan ook contact opnemen. Het kan 5 werkdagen duren voordat je nieuwe OV-chipkaart wordt geleverd. Om die tijd te overbruggen kan je het studentenreisproduct tijdelijk op een andere OV-chipkaart plaatsen als je in het bezit bent van 1.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart om de vindbaarheid te vergroten.
Youri geeft een ander probleem aan Erryt. Hij heeft tijdelijk reisrecht al geregeld, alleen die anonieme OV chipkaart is nog bruikbaar tot en met vrijdag. Ik verwacht dat de nieuwe OV binnen zal zijn hoor, maar ik weet niet hoe het tijdelijk reisrecht gekoppeld blijft aan de anonieme kaart.
Ik kan deze vraag ook niet beantwoorden. In dit geval kan je het beste contact opnemen met Studentenreisproduct.

Reageer