beantwoord

Studentenreisproduct

• 29 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Ik heb dus nu een studentenreisproduct (doordeweeks). Ik wil dus inchecken om naar school te gaan. Zegt ie "saldo te laag". Ik zet er snel 10 euro op. Nog steeds te laag. Hoe moet ik dit fixen? (bestelling is 1 week van tevoren opgehaald bij een automaat)
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 augustus 2019, 08:34

Waarschijnlijk gaat uw studentenreisproduct pas op 1 september in. Dat is bijvoorbeeld het geval voor nieuwe studenten in het hoger onderwijs, en voor mbo'ers die het reisproduct te laat hebben aangevraagd. U kunt de ingangsdatum vinden in Mijn DUO.

Dat u aan 10 euro niet genoeg had om in te checken, is verklaarbaar: NS houdt bij het inchecken een instaptarief van 20 euro in bij reizigers zonder geldig abonnement of kortingsproduct op de kaart.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Waarschijnlijk gaat uw studentenreisproduct pas op 1 september in. Dat is bijvoorbeeld het geval voor nieuwe studenten in het hoger onderwijs, en voor mbo'ers die het reisproduct te laat hebben aangevraagd. U kunt de ingangsdatum vinden in Mijn DUO.

Dat u aan 10 euro niet genoeg had om in te checken, is verklaarbaar: NS houdt bij het inchecken een instaptarief van 20 euro in bij reizigers zonder geldig abonnement of kortingsproduct op de kaart.

Reageer