beantwoord

Stukje met blauwnet tijdens reis.

• 19 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

hallo, aankomende woensdag moet ik met de trein van Breda naar Wierden. Echter is het laatste stukje van mijn reis met blauwnet vanaf zwolle. Ik heb voor deze reis een enkel kaartje gehaald bij vakantie veilingen voor de ns. Kan ik woensdag gewoon met dat kaartje op de blauwnet trein? En hoe moet ik dan nog ergens in/uitchecken?

icon

Beste antwoord door Thom 19 oktober 2019, 23:43

U kunt gewoon met Blauwnet reizen. In- of uitchecken hoeft niet, en kan zelfs niet met een kaartje van Vakantieveilingen. U opent hooguit een poortje met de vierkante code. U hoeft in Zwolle niets met uw kaartje te doen. 

Bij NS en Blauwnet is de controle door de conducteur op zicht. U ticket is geldig op die dag op de geldige uren. Uw kaartje is geldig in alle treinen in Nederland, met uitzondering van Thalys en Eurostar. Daar reist u niet mee, dus niks aan de hand.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt gewoon met Blauwnet reizen. In- of uitchecken hoeft niet, en kan zelfs niet met een kaartje van Vakantieveilingen. U opent hooguit een poortje met de vierkante code. U hoeft in Zwolle niets met uw kaartje te doen. 

Bij NS en Blauwnet is de controle door de conducteur op zicht. U ticket is geldig op die dag op de geldige uren. Uw kaartje is geldig in alle treinen in Nederland, met uitzondering van Thalys en Eurostar. Daar reist u niet mee, dus niks aan de hand.

Hoi florshins en welkom bij de NS Community!

Wat Thom zegt klopt inderdaad. Kan je hiermee verder?

Reageer