vraag

Syntus (rrreis) busreizen gratis?

• 29 maart 2021
  • 8 reacties
  • 215 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds kort moet ik wekelijks mijn busreizen declareren. Maar door 1 of andere manier is deze busreis slechts 0 euro. Ook als ik een uitdraai maak is het slechts 0 euro. Ik maak sinds kort gebruik van het volgend abonnement: NS Flex Dal Voordeel. Hiervoor had ik een ander abonnement maar toen had ik zag ik ook al 0 euro.

Zijn de bedragen pas bij de maandelijkse factuur te zien? Als ik naar eerdere Syntus busreizen kijk in het verleden staat er ook 0 euro.

Helaas kom ik met de klantenservice van NS en RRReis niet verder mee.

Is het mogelijk om deze bedragen, zonder wisseling van het abonnement, in te zien?

https://www.imgdumper.nl/uploads9/6061ef3d7ebd7/6061ef3d7d2ae-Oud.png

https://www.imgdumper.nl/uploads9/6061ef264b84c/6061ef2647a89-recent.png

8 reacties

Zie dit topic:

Er zijn meerdere mensen met uw probleem. Waar het aan ligt weet men niet, maar zowel NS Flex als RRReis hebben kinderziekten.

Reputatie 7
Badge +3

Bij NS Flex kan het wat langer duren voor de prijs van een busreis wordt weergegeven in de reishistorie, maar het zou dan uiteindelijk wel goed moeten staan op de factuur en dat is nu ook niet het geval. Blijkbaar gaat het met RRReis niet goed aangezien u niet de enige bent die dit aangeeft.  Hopelijk kan een moderator dit euvel doorspelen naar iemand die hier in kan duiken.

Bedankt voor de antwoorden! Ik wacht geduldig af

Hier staat wel een prijs maar op de terug weg niet blijkbaar

https://www.imgdumper.nl/uploads9/6061f834e8176/6061f834e4edf-Naamloos.png

Goedenavond AH90Zwolle en welkom bij de NS Community.

De eerste afbeelding die je hebt gestuurd lijkt een screenshot te zijn van een factuur, wat betekent dat er ook werkelijk een bedrag van € 0,00 in rekening is gebracht voor de betreffende reis. Dat is vreemd, want daar zou wel de werkelijke ritprijs moeten worden getoond. Hier lijkt dus werkelijk iets mis te gaan.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Ik wil dit graag doorsturen zodat het onderzocht kan worden.

Ik heb inmiddels de gevraagde gegevens ontvangen en doorgestuurd ter onderzoek. Voor nu is het dus even afwachten op een reactie.

Geen probleem. Ik was vergeten te melden dat ik ook een bericht had verstuurd naar RRReis. Zij schijnen het probleem opgelost te hebben. Bij mijn laatste reis zie ik nog wel 0 euro staan. We wachten af! :)

Keolis Klantenservice (RRReis klantenservice)

8 apr. 2021 08:52 CEST

Goedemorgen ,

Onze ICT afdeling het het probleem ontdekt en als het goed is is dit nu opgelost voor de toekomstige reizen.

Met vriendelijke groet,

Keolis Klantenservice

Badge +3

Apart antwoord, want het is niet hun probleem.

Keolis (RRReis) kan in geval van NS Flex niets anders doen dan de transacties (in/uitcheck en bij welke halte, plus misschien nog een lijnnnummer erbij) doorgeven aan NS.

Wat staat er in je reishistorie of op je factuur? Een bus rit met welke vervoerder? Als dat voorheen Syntus was en nu RRReis is geworden dan kan ik me voorstellen dat het NS Flex systeem zich verslikt en er geen prijs aan kan hangen. Was bij Syntus ook al een probleem (zie andere topic voor screenshots)

Keolis (RRReis) kan in geval van NS Flex niets anders doen dan de transacties (in/uitcheck en bij welke halte, plus misschien nog een lijnnnummer erbij) doorgeven aan NS.

Huh, nee? Bij Flex is die structuur nou juist aangepast. 

Reageer