beantwoord

Systeemfout bij OV-Chipkaart?

• 4 januari 2018
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Vorige week ben ik in Utrecht in- en in Hilversum uitgecheckt (denk ik). Ik krijg nu als NS-Extra-deelnemer een mailtje van NS: je hebt vergeten uit te checken. OK. Kan gebeuren. Dus restitutie aangevraagd voor 7,50 (10 instaptarief minus 2,50 ritprijs). In Mijn-NS zie ik inderdaad dat er geen uitcheck staat in Hilversum.
Een paar minuten later krijg ik een mailtje van NS: in onze systemen zien we een volledige reis Utrecht-Hilversum staan, inclusief uitcheck, dus je restitutieclaim wordt afgewezen.
Hoe is het nu?!? Ben ik nu wel of niet uitgecheckt? En hoe repareren we dit nu weer?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 4 januari 2018, 13:15

Goedemiddag StapelR, welkom op het NS Serviceforum.

Het is lastig voor mij hier een uitspraak over te doen. Er kunnen twee dingen gebeurd zijn, de check is later weer verwerkt of de claim is niet helemaal goed verwerkt of ingevoerd. Om te kijken wat er precies aan de hand is, is het toch verstandig even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch op 030-7515155, of je kan via Twitter, Facebook of Chat contact opnemen.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag StapelR, welkom op het NS Serviceforum.

Het is lastig voor mij hier een uitspraak over te doen. Er kunnen twee dingen gebeurd zijn, de check is later weer verwerkt of de claim is niet helemaal goed verwerkt of ingevoerd. Om te kijken wat er precies aan de hand is, is het toch verstandig even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch op 030-7515155, of je kan via Twitter, Facebook of Chat contact opnemen.
OK. Gebeld. Iets fout in de systemen. Opgelost.
Fijn om te horen StapelR!
Hoe kan ik nu aangeven dat dit issue is opgelost?
Dat heb je al gedaan!

Reageer