beantwoord

Te weinig retour bij vergeten checkout

• 17 juni 2014
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben een keer vergeten uit te checken en heb net mijn geld teruggevraagd via mijnns.nl. Echter wordt hier blijkbaar met het volle tarief en niet met het voordeelurentarief gerekend. Hoe kan ik deze fout aangeven zonder te hoefen bellen met de klantenservice? Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 juni 2014, 19:16

Beste Sball, wat vervelend. Wanneer je via Mijn NS een claim indient voor een vergeten check uit, dan kun je aangeven of je in de spits-, dal- of weekenduren gereisd hebt. Ik denk dat je per ongeluk de verkeerde optie hebt aangeklikt. Dit kan natuurlijk gebeuren en daarom help ik je graag verder om het juiste bedrag terug te ontvangen. Ik zal via een privébericht contact met je opnemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Sball, wat vervelend. Wanneer je via Mijn NS een claim indient voor een vergeten check uit, dan kun je aangeven of je in de spits-, dal- of weekenduren gereisd hebt. Ik denk dat je per ongeluk de verkeerde optie hebt aangeklikt. Dit kan natuurlijk gebeuren en daarom help ik je graag verder om het juiste bedrag terug te ontvangen. Ik zal via een privébericht contact met je opnemen.

Reageer