beantwoord

Technisch probleem bij incheckpaal

• 3 juni 2014
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Kan het zijn dat bij mij het in- en het uitchecken met mijn NS Business traject kaart niet goed loopt door deze paal waar ik 's morgens incheck? De tijd staat al een tijd verkeerd op die paal. Vanmorgen om 06.27 op 3 juni was het op die paal 2 juni, even over half 12 's avonds. Als ik daar incheck, en ik check op mijn bestemming weer uit, lijkt het alsof ik daar opnieuw incheck ? Met als gevolg dat er 's middags ook e.e.a. niet goed gaat.
Hoe herstel ik dit trouwens in mijn NS ? En is die paal inderdaad defect, of ligt het aan iets anders?
icon

Beste antwoord door Mike 3 juni 2014, 09:41

Als de paal een verkeerde datum vertoont, dan zal 'ie wel verkeerd ingesteld staan.

Het is even wachten op een moderator die jouw signaal doorgeeft naar de juiste afdeling.

Voor nu zou ik je adviseren om te proberen bij een ander CICO-paal in- en uit te checken en te kijken of daar het probleem zich ook voor doet.
Bekijk origineel

4 reacties

Als de paal een verkeerde datum vertoont, dan zal 'ie wel verkeerd ingesteld staan.

Het is even wachten op een moderator die jouw signaal doorgeeft naar de juiste afdeling.

Voor nu zou ik je adviseren om te proberen bij een ander CICO-paal in- en uit te checken en te kijken of daar het probleem zich ook voor doet.
Dag Lorinda, welkom op ons forum. Zoals je de situatie beschrijft vermoed ik dat het paaltje niet juist staat ingesteld. Dit is helaas niet te herstellen in je Mijn NS-account, omdat wij hier handmatig geen veranderingen in kunnen aanbrengen. Zou je kunnen aangeven waar het paaltje staat en wellicht zelfs het nummer willen doorgeven? Dan kan ik je melding doorgeven aan de technische dienst. Groet Ramon

Hallo Ramon. Is nummer C6 op station Helmond Brouwhuis niet voldoende om het defect te kunnen doorgeven?
En hoe ga ik nu om met mijn reisoverzicht, daar staan onterecht nu extra kosten in die aan mij doorbelast gaan worden? Omdat ik dacht dat het aan mij lag heb ik ook allerlei onnodige check in en check uit akties geprobeerd en in het overzicht klopt er dus helemaal niets meer.
Groetjes, Lorinda
Badge
Dank voor je aanvullende informatie. Indien er extra kosten in rekening zijn gebracht, dan kan je beter even bellen met de afdeling NS Zakelijk Wellicht kunnen zij je verder helpen. Ik kan de reisgegevens van een NS businesscard helaas niet inzien.

Reageer