technische fout bij pagina

  • 12 maart 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Hey,

ik ben vergeten uit te checken en heb een mail gehad van jullie om het geld terug te krijgen. Wanneer ik de pagina open is er een fout melding hoe kan ik het geld dan terug krijgen? 

 

Alvast bedankt!!


2 reacties

Reputatie 4

Als je inlogt in Mijn NS, kan je als het goed is bij je reishistorie zelf de vergeten check-uit aanpassen.

Daarnaast is een belletje naar de klantenservice ook zo gepiept. Zij kunnen het ook herstellen. Ze zijn te bereiken via 030 - 751 51 55.

Reis je op saldo of met een klassiek abonnement (dus geen NS Flex), dan biedt zelfs uitcheckgemist.nl nog soelaas.

Hallo Larissavdg en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat het je via de website niet voor elkaar krijgt. De reactie van JerVoo geeft al een indicatie waar het probleem kan liggen. Als je er desondanks nog niet uitkomt kun je via onze Klantenservice ook hulp vragen. 

Reageer