beantwoord

telefoonhoesje met je ov erin!! studenten

• 8 september 2015
  • 3 reacties
  • 2630 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie altijd heel erg veel mensen (vooral studenten) die een telefoonhoesje hebben, zo'n portomoneehoesje maar dan is die doorzichtig en kan je ov erin, zodat je niet de hele tijd je ovkaart uit je telefoon moet halen om hem te scannen voor die paal. Waar moet ik zoeken om dat te kopen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 september 2015, 18:29

Er zijn verscheidene webwinkels die deze hoesjes verkopen. Zoekt u op Google maar eens naar ov-hoesjes telefoon, ov-kaarthoesjes telefoon of iets dergelijks. Zelf vond ik vrij snel deze pagina, bijvoorbeeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Er zijn verscheidene webwinkels die deze hoesjes verkopen. Zoekt u op Google maar eens naar ov-hoesjes telefoon, ov-kaarthoesjes telefoon of iets dergelijks. Zelf vond ik vrij snel deze pagina, bijvoorbeeld.
Reputatie 7
Badge +4
NS moderatoren bemiddelden indertijd nog wel eens. Omdat ze een onderdeel zijn van Klantenservice weten die mogelijk ook een weg.
Het ligt misschien aan het soort hoesje maar bij die van mijn Samsung S4-mini leest de paal de chipkaart door het hoesje heen en zit de kaart dus gewoon in de twee vakjes voor pasjes in het hoesje aan de binnenkant

Reageer