beantwoord

Ten onrechte 10 euro afschrijving

• 18 februari 2015
  • 7 reacties
  • 276 Bekeken

Beste NS,

Zondag ben ik van Amsterdam Centraal met de metro naar station Duivendrecht gegaan. Op centraal heb ik netjes ingecheckt en in Duivendrecht weer uitgecheckt. Echter toen ik op het display keek was er 10 euro afgeschreven. Een ritje van Amsterdam Centraal naar Duivendrecht is volgens mij geen 10 euro.

Wat is er mis gegaan en kan ik dit geld teruggestort krijgen op mijn OV?

Vriendelijke groet,

Tom
icon

Beste antwoord door Herman NS 19 februari 2015, 11:34

Hallo TomKuitens,

Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Wil je je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum en IBAN-nummer vermelden? Vervolgens kunnen we het restitutieverzoek in behandeling nemen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

7 reacties

U vraagt aan de groenteboer waarom de slager 10 euro heeft afgeschreven. Ik bedoel: u moet bij het GVB zijn en niet bij NS!
U vraagt aan de groenteboer waarom de slager 10 euro heeft afgeschreven. Ik bedoel: u moet bij het GVB zijn en niet bij NS!

Gezien het tarief heeft hij vermoedelijk het vlees aan de groenteboer betaald (uitgecheckt bij de NS). Dan zal hij het dus ook weer bij de groenteboer moeten terugvragen (en eventueel een kleiner bedrag bij de slager).
Heb volgens mij inderdaad bij GVB ingecheckt maar per ongeluk (was ook niet duidelijk aangegeven) bij de NS uitgecheckt op Duivendrecht. De vraag blijft staan of ik dit bedrag teruggestort kan krijgen op mijn rekening of OV...
Reputatie 1
Ja bellen met NS klantenservice 030-7515155
Of wachten tot er een moderator op deze post reageert, u bent hier nu immers toch al, dus waarom dan ook nog een keer bellen?
Hallo TomKuitens,

Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Wil je je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum en IBAN-nummer vermelden? Vervolgens kunnen we het restitutieverzoek in behandeling nemen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Goedemiddag,

Bij deze wil ik aangeven dat ik via de telefoon al contact opgenomen heb met de NS en dat het restitutieverzoek in behandeling is. Bedankt voor de info en reacties!

Groet,

Tom

Reageer