beantwoord

Terugbetaling 2 keer betaalde factuur fietskluis

  • 3 juni 2021
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Vorig jaar heb ik per abuis 2 mail de factuur voor de fietskluis betaald. Dus 2 keer 109 euro. 1 keer in september en 1 keer in oktober.

Hoe kan ik de teveel betaalde 109 euro terugkrijgen?

icon

Beste antwoord door Denice NS 3 juni 2021, 14:15

Hi Roger1964. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je het dubbel betaalde bedrag dus tot op heden nog niet terug hebt gekregen. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice via Live Chat, Facebook of Twitter. Op die wijze kan je ook een bijlage (bewijs van de betalingen) bijvoegen en kan het verder uitgezocht worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Roger1964. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je het dubbel betaalde bedrag dus tot op heden nog niet terug hebt gekregen. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice via Live Chat, Facebook of Twitter. Op die wijze kan je ook een bijlage (bewijs van de betalingen) bijvoegen en kan het verder uitgezocht worden.

Reputatie 4

Heb je die echt nog niet teruggekregen?? Ik kan mij het eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen. Als het wel zo is vind ik het best wel treurig. Maar ik neem aan dat je contact moet opnemen met de klantenservice daarover.

 

https://www.ns.nl/klantenservice

Reageer