beantwoord

terugbetaling saldo na aanvragen NS Flex

• 16 februari 2020
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Ik heb ns flex afgesloten. Hier stond bij dat ik mijn saldo op mijn rekening terug zou krijgen direct. Dit is nog niet gebeurd. Wanneer gebeurt dit?

icon

Beste antwoord door Denice NS 17 februari 2020, 09:57

Welkom bij de Community, Mallessie.

Het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond zal verrekend worden op je eerstvolgende NS Flex factuur :slight_smile: .

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet direct. Wel sneller dan vroeger, in principe was het op de maandfactuur, mits het nog te verwerken was. Voor het verrekenen van het eerdere abonnementsgeld, reken op een week. De termijnen kennen een zekere marge.

Reputatie 5
Badge

Heb zelf ook zoiets, na wijzigen van FLEX rond 22/1-kort rond/na die zeer grote en meermalige storing in zo ongeveer het hele verwerkingssysteem regent het hier van dezelfde soort vragen. Uiteraard krijg je van NS en mensen die zich daar 111% mee vereenzelvigen van die PR-antwoorden van ´goh wat sneu, we doen wat we kunnen-vul maar aan´ maar de praktijk is gewoon dat wat zij kleinere bedragen vinden het enige reële antwoord is: wachten tot het op je rekening komt. Kan nu al zijn, kan morgen zijn, volgende week of volgende maand.

Als je nu gaat bellen oid dan hou je de mensen die dat moeten verzorgen van hun werk af en duurt het voor anderen nog langer. Het zal toch hooguit om enkele tientjes gaan, dus NS vindt dat de klant best wat krediet mag verschaffen voor onbepaalde termijn. Nee, verwacht ook geen compensatie of bloemetje als het uiteindelijk doorkomt. OF schakel koning Klant of de consumentenbond in.

Welkom bij de Community, Mallessie.

Het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond zal verrekend worden op je eerstvolgende NS Flex factuur :slight_smile: .

Reageer