beantwoord

terugontvangen van kosten vervangende OVkaart

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn OV dalvoordeeluren kaart werkt niet meer, is niet (zichtbaar) beschadigd.
Ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen Hiervoor moet ik 11 euro betalen Medewerker NS vertelde mij dat er een formulier bestaat die ik ingevuld samen met de niet werkende pas naar NS kan toesturen om de 11 euro weer terug te ontvangen Waar kan ik dit formulier ontvangen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 mei 2019, 08:25

Hallo T.S en welkom bij de NS Community,

Wij vergoeden deze kosten uit coulance als de OV-chipkaart is verlopen en je in het bezit bent van een jaarabonnement. Wij proberen altijd de nieuwe OV-chipkaart kosteloos toe te sturen, maar soms gebeurt dat niet. Dan kan je deze opnieuw aanschaffen en contact opnemen met onze klantenservice. We zullen dan per case kijken of wij de kosten kunnen vergoeden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Was je oude kaart korter dan 2 jaar geleden aangeschaft? Zo ja, neem dan contact op met ov-chipkaart.nl. Ze kunnen dan de 11 euro aan je terugstorten mocht het zo zijn. De kaart moet je dan naar hun opsturen.
Hallo T.S en welkom bij de NS Community,

Wij vergoeden deze kosten uit coulance als de OV-chipkaart is verlopen en je in het bezit bent van een jaarabonnement. Wij proberen altijd de nieuwe OV-chipkaart kosteloos toe te sturen, maar soms gebeurt dat niet. Dan kan je deze opnieuw aanschaffen en contact opnemen met onze klantenservice. We zullen dan per case kijken of wij de kosten kunnen vergoeden.

Reageer