beantwoord

Teveel afgeschreven

  • 25 mei 2017
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

24-5-2017 ben ik van den Bosch naar Tilburg gereisd. Ik heb correct in en uitgecheckt maar toch is er 10,- afgeschreven. Hoe kan dit en kan ik dit ongedaan maken?
icon

Beste antwoord door Slidestops 25 mei 2017, 08:52

Dan is er vermoedelijk toch iets niet goed gegaan met in en uit checken. Je kunt het via MijnNS even bekijken en rechtzetten, anders even bellen met 030-7515155
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dan is er vermoedelijk toch iets niet goed gegaan met in en uit checken. Je kunt het via MijnNS even bekijken en rechtzetten, anders even bellen met 030-7515155
Reputatie 1
U kan het geld altijd terug vragen o.a. via deze links.

http://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html

https://www.uitcheckgemist.nl/
alle vervoerders, ook NS.
Hi Serge1976. Welkom op het Serviceforum!

Net zoals Slidestops al aangeeft vermoed ik ook dat er dan toch iets niet helemaal goed is gegaan met in/uitchecken. Restitutie aanvragen kan inderdaad via de links die Michael aangeeft. Je kan ook telefonisch geld terugvragen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂

Reageer