beantwoord

Teveel afgeschreven

• 28 juni 2017
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Ik ben voor het eerst met de ov chipkaart met de trein van Arnhem Zuid naar Westervoort gegaan en er is daarvoor 20 euro afgeschreven. Hoe kan dat ......dit is mij maandag j.l om 15:40 gebeurd
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 juni 2017, 12:39

Hallo Els1954, vervelend dat er teveel saldo van je OV-Chipkaart is afgeschreven. Zoals Tamzin en Coryza aangeven komt dit waarschijnlijk door de verschillende vervoerders. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Mijn collega's kunnen je gegevens dan inzien en kijken wat er precies mis is gegaan.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Heeft u wel bij de juiste vervoerders in- en uitgecheckt? Het lijkt er namelijk op dat U in Elst hebt ingecheckt bij NS en pas in Westervoort weer heeft proberen uit te checken bij Arriva/Breng? De vraag is dus waar U in Elst hebt ingecheckt en wat U in Arnhem bij uw overstap hebt gedaan.
Reputatie 3
TS Spreekt over instappen te Arnhem Zuid, niet Elst. Daar heeft u ingecheckt bij de gele NS palen - maar als u overstapt op een andere vervoerder (zoals het geval is naar Westervoort) zult u in Arnhem uit moeten checken bij de gele paaltjes van NS, en in moeten checken bij de paaltjes van Arriva. Uiteraard moet u ook weer uitchecken in Westervoort.
Reputatie 7
Badge +3
TS Spreekt over instappen te Arnhem Zuid, niet Elst.
Oef, dat klopt.
Hallo Els1954, vervelend dat er teveel saldo van je OV-Chipkaart is afgeschreven. Zoals Tamzin en Coryza aangeven komt dit waarschijnlijk door de verschillende vervoerders. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Mijn collega's kunnen je gegevens dan inzien en kijken wat er precies mis is gegaan.
Dank je wel voor je bericht ,maar ik krijg idd het teveel afgeschreven saldo terug gestort op mijn bank.
Hele goede service van NS 🙂
Reputatie 7
Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen Els!

Reageer