beantwoord

teveel geld van ov afgeschreven

• 12 december 2019
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik ben afgelopen zondag van de gelrelaan bushalte in veendam naar station veendam gereist en inplaats van dat er 1.50 af is gegaan wat de kosten zijn is 7 euro nog wat vannaf geschreven nu sta ik in de min op me ov terwijl er nog geld op hoort te staan hoe kan dit opgelost worden 

icon

Beste antwoord door Thom 12 december 2019, 15:57

Ik zou even kijken op de site van ov-chipkaart wat er precies is afgeschreven en waarvoor. 

Het is geen afschrijving bij NS zo te zien, maar van de bus naar het station. NS kan geen geld teruggeven voor een reis met de busmaatschappij. Vanaf Veendam rijden treinen van Arriva.

U moet dit regelen met de busmaatschappij waarmee u heeft gereisd, al zijn er ook andere mogelijkheden.

U kunt het saldo dat u tegoed heeft dan vaak ophalen bij een automaat. als u op saldo reist, kunt u bij ov-chipkaart ook automatisch opladen aanvragen. Dan staat u nooit meer in de min.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou even kijken op de site van ov-chipkaart wat er precies is afgeschreven en waarvoor. 

Het is geen afschrijving bij NS zo te zien, maar van de bus naar het station. NS kan geen geld teruggeven voor een reis met de busmaatschappij. Vanaf Veendam rijden treinen van Arriva.

U moet dit regelen met de busmaatschappij waarmee u heeft gereisd, al zijn er ook andere mogelijkheden.

U kunt het saldo dat u tegoed heeft dan vaak ophalen bij een automaat. als u op saldo reist, kunt u bij ov-chipkaart ook automatisch opladen aanvragen. Dan staat u nooit meer in de min.

Hoi Bomasss en welkom op de NS Community! 

Thom zijn antwoord klopt. Het beste kan je even contact opnemen met Qbuzz, Zij kunnen je verder helpen. 

edit post: Thom heeft mij inderdaad terecht gewezen op het feit dat je kaart in de min staat, NS Flex kan dus niet voor je kaart. Het beste kan je inderdaad contact opnemen met Qbuzz. 

Iedereen bedankt ik heb het gefikst

Reageer