beantwoord

Teveel saldo afgeschreven door twee keer inchecken

• 17 July 2014
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste meneer/mevrouw,

Gisteren heb ik toen ik aankwam op Leiden Centraal ingecheckt en ben daarna nog wat winkeltjes gaan bekijken. Daarna twijfelde ik of ik had ingecheckt en probeerde het nog een keer. Dat lukte, dus ik had het nog niet gedaan dacht ik. Normaal, als mijn studenten-OV werkt, zegt hij dan gewoon inchecken geannuleerd oid, als je al hebt ingecheckt. Nu blijkt achteraf toch dat er tien euro te veel is afgeschreven van mijn OV-chipkaart. Kan ik dit geld nog teruggestort krijgen?

Groeten,
Hanja
icon

Beste antwoord door Inge NS 17 July 2014, 13:38

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum Hanja!

Als er teveel saldo is afgeschreven, kan ik je 24 uur na de gemaakte reis restitutie verlenen. Ik heb je daarom een priv├ębericht gestuurd voor de verdere afhandeling.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Waarom en wanneer wordt er in zo'n geval eigenlijk geld afgeschreven? Als het vorige station van incheck gelijk is aan het huidige station van incheck en er is slechts weinig tijd verstreken, dan is het toch hoogst onwaarschijnlijk dat de eigenaar van de kaart in de tussentijd uitgebreid op en neer heeft gereisd?

Reageer