beantwoord

Tijdelijk studenten reisproduct verlooptijd

• 20 januari 2019
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb vorige week maandag rond 12:00 een tijdelijk studenten reisproduct aangevraagd ivm het verliezen van mijn ov-chipkaart. Mijn ov chipkaart is nog steeds niet binnen om een of andere reden(vermoed dat ik iets verkeerd heb gedaan bij het aanvragen) en als gevolg zal ik dus moeten betalen als mijn tijdelijk reisproduct is verlopen. Ik heb een weekabonnement heb op mijn ov en zou ik het liefst gratis reizen.

Nu is mijn vraag(aangezien ik morgenochtend het liefst wil reizen ipv vandaag) of de zeven dagen verlooptijd van een tijdelijk studenten reisproduct word berekend door middel van dagen(als in; hij is geldig TOT maandag) of door middel van uren(hij is geldig tot maandag 12:00).
icon

Beste antwoord door Iris NS 20 januari 2019, 18:55

Welkom bij onze NS Community, Joël_Boeije :)
Ik kan je hier geen precies antwoord opgeven. Omdat het Studentenreisproduct geen product van NS is, kun je hiervoor niet terecht bij onze klantenservice, maar wel bij de klantenservice van OV-chipkaart. Hier lees je meer over het Tijdelijk Studentenreisproduct.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Deze vraag kun je het beste aan de klantenservice stellen. Als je je nieuwe kaart bij OV-chipkaart hebt besteld kun je hen vragen naar de status. Heb je de kaart bij NS besteld dan kun je contact (telefonisch, via twitter en/of facebook) met hen opnemen. Aan de NS-klantenservice kun je ook vragen om verlenging van je tijdelijk reisproduct.
Welkom bij onze NS Community, Joël_Boeije :)
Ik kan je hier geen precies antwoord opgeven. Omdat het Studentenreisproduct geen product van NS is, kun je hiervoor niet terecht bij onze klantenservice, maar wel bij de klantenservice van OV-chipkaart. Hier lees je meer over het Tijdelijk Studentenreisproduct.

Reageer