beantwoord

Tijdens dal inchecken, in spits reis beginnen

• 3 september 2015
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Ik heb een Dal Vrij abonnement, en moet daarmee 's middags naar huis reizen van de universiteit. De eerste trein die ik waarschijnlijk kan redden is die van 16:12, maar ik ben wel 15 minuten eerder op station. Mag ik inchecken voor 16:00 en dan een trein pakken die vertrekt na dat de spits is begonnen (om 16:12)? Ik begin dan wel mijn reis binnen een half uur. Alvast bedankt!
André
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 september 2015, 20:56

Dat is toegestaan. Merk op dat er een marge van vijf minuten is in het voordeel van de reiziger, dus als u vóór 16.05 uur incheckt (de klok op het scherm moet dus 16:04 of eerder aangeven), dan reist u nog gratis.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dat is toegestaan. Merk op dat er een marge van vijf minuten is in het voordeel van de reiziger, dus als u vóór 16.05 uur incheckt (de klok op het scherm moet dus 16:04 of eerder aangeven), dan reist u nog gratis.

Bedankt voor de hulp! Handig om te weten.

Reageer