beantwoord

Toegangspas OV begeleiderskaart

• 30 april 2017
  • 2 reacties
  • 431 Bekeken

Een vraagje: ik heb sindskort een nieuwe OV begeleiderskaart Op de achterkant van mijn OV Begeleiderskaart (met pasfoto en adres) staat: Met deze kaart kunt u de OV chipkaartpoortjes openen. Paar jaar geleden had ik ook een OV Begeleiderskaart maar het werkte toen iets anders. Ik had toen 3 OV kaarten nodig: Mijn OV chipkaart waar mijn NS abonnement op staat, 1 Braillekaart en 1 Toegang Begeleiderskaart (zie foto) zodat de begeleider ook de poortjes kan openen. Het werd er toen niet gemakkelijk erop gemaakt. Nu is mijn vraag: Weten jullie of met mijn nieuwe Braillekaart ook zo is dat ik voortaan de OV poortjes hiermee kan openen en dat deze Toegangpas (zie foto) dan overbodig is? Mijn ouders hebben de post open gemaakt. Ik weet ook niet exact wat in die brief zou in hebben kunnen gestaan.
icon

Beste antwoord door Loes 30 april 2017, 20:33

Ik weet dat er sinds maart dit jaar de OV begeleiderskaart gecombineerd is met deToegangspas en is er dus gelukkig maar 1 pas nodig is. Bij twijfel kan u het uit proberen en voor de zekerheid deze aparte pas erbij houden als mijn info niet klopt.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik weet dat er sinds maart dit jaar de OV begeleiderskaart gecombineerd is met deToegangspas en is er dus gelukkig maar 1 pas nodig is. Bij twijfel kan u het uit proberen en voor de zekerheid deze aparte pas erbij houden als mijn info niet klopt.
Ok bedankt voor je antwoord, Loes.

Reageer