beantwoord

Toelichtingenbeld bij GTBV claim

• 21 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik reis dagelijks over een vrij lange afstand naar mijn werk.
Nu gaat er wel eens iets mis in de verbinding en dan kun je een claim indienen.
Heb nu al twee keer een claim terug gekregen terwijl ik toch echt meer dan 30 minuten vertraging had.
Dan moet je bellen en alles nogmaals uitleggen
Mis een veld waar je toelichting kunt geven op je vertraging.

Is dat mogelijk om toe te voegen op de website?
icon

Beste antwoord door Femke NS 22 augustus 2014, 09:00

Beste geusvlaar,het goedkeuren van een Geld terug Bij Vertraging claim is een automatisch proces. De claim wordt goedgekeurd of afgekeurd aan de hand van de gegevens van je check in/check uit. Mocht je het idee hebben dat je claim aan de hand van alleen deze gegevens niet wordt goedgekeurd, dan kun je het beste een claim indienen door middel van een brief naar onze Klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste geusvlaar,het goedkeuren van een Geld terug Bij Vertraging claim is een automatisch proces. De claim wordt goedgekeurd of afgekeurd aan de hand van de gegevens van je check in/check uit. Mocht je het idee hebben dat je claim aan de hand van alleen deze gegevens niet wordt goedgekeurd, dan kun je het beste een claim indienen door middel van een brief naar onze Klantenservice.

Beste Femke,

In je antwoord op mijn vraag raad je me in diverse scenario's aan om gebruik te maken van een papieren formulier vergezeld van een begeleidende brief.

Als in al die gevallen geen gebruik kan worden gemaakt van de antwoordenvelop van het GTBV-formulier is het wellicht zinvol om dat antwoord te corrigeren en de nog openstaande vragen te beantwoorden.

Bij voorbaat dank.
Gelezen in het forum "OV-Chipkaart" (5)

Hoort dit topic niet thuis in een ander forum? 😉
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36

Reageer