toezending flexabonnement | NS Community
beantwoord

toezending flexabonnement

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Ik heb een flexabonnement aangevraagd op 21 sept 2023. Woensdag 27 sept a.s. ga ik op reis. Ontvang ik mijn flexabonnement op tijd?

icon

Beste antwoord door Momo 25 September 2023, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dat is niet met zekerheid te zeggen. Er zijn de afgelopen tijd meerdere personen hier geweest die aangaven de meebestelde kaart niet op tijd in huis te hebben. Dat kan duiden op een achterstand bij Translink (die de kaarten produceert), wat wel vaker het geval is in september. Is de kaart niet op tijd in huis en heeft u het abonnement dan wel nodig, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen u voorzien van couponcodes om toch met de voordelen van uw abonnement te reizen. 

Overigens is de ingangsdatum van een Flex abonnement besteld op een nieuwe kaart altijd minstens 7 dagen na aanvraag. Bij een aanvraag op de 21e zou dan de vroegst mogelijke ingangsdatum de 28e zijn en kunt u ook als de kaart wel binnen is niet op de 27e gebruik maken van het abonnement. Welke ingangsdatum staat er in de bevestigingsmail?

Reageer