Vorige week vrijdag heb ik een 0 flex abonnement afgesloten. Daar ik nog geen OV chipkaart heb, moet er een worden toegestuurd. Dat duurt nu al een week. Maar volgens de NS zou het abonnement vandaag ingaan. Dat kan dus niet, want dan moet ik een OV chipkaart hebben. Contact opnemen met de NS is meteen kosten maken (telefoon) óf een chat beginnen…...waar niemand ooit op je vraag ingaat! Meer mensen zulk een belabberde ervaring met NS?
Bladzijde 1 / 1
En als u wel contact zou krijgen met NS zou u misschien worden doorgestuurd naar OV-chipkaart.nl aangezien die het maken en versturen van de kaart verzorgen.
Zelf heb ik overigens wel een goede ervaring met de chat, al is dat al weer een jaartje of 4 geleden. Wel recenter heb ik een ervaring met contact via Twitter, was binnen een half uurtje geregeld.
Maar het schijnt nu momenteel regelmatig druk te zijn bij de klantenservice, misschien nog steeds veel reizigers die een klacht hebben nav de storing van 3 april.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.