beantwoord

Toiletgebruik en check-in

Ik heb op Rotterdam CS het toilet bezocht en moest hiervoor door het (uitcheck) poortje. Hiervoor gebruikte ik mijn reguliere OV-chipkaart terwijl ik echter die dag reisde met een e-ticket. Mijn OV-chipkaart was dus nog niet ingecheckt. Achteraf natuurlijk niet handig want ik begreep (te laat) dat ik ook via mijn e-ticket door het poortje had gekunt.
Hoe dan ook, nu is er 20 euro afgeboekt voor de 'reis'. Hoe vraag ik dit terug?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 februari 2019, 16:56

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hallo rmulder06, welkom op onze Community!

Ik zie dat Tochjo je al de snelste oplossing heeft gegeven. Bedankt!
Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag.

Reageer