beantwoord

Twee keer afgeschreven slechts een keer bijgeschreven

• 10 mei 2017
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Op 5 mei heb ik € 20 opgeladen (op het scherm stond dat het gelukt was) echter bij het inchecken gaf mijn kaart een laag saldo aan en ik kon niet inchecken. Daarom nogmaals opladen met €20 opgeladen. Het werd op 8 mei 2 keer van mijn rekening afgeschreven. Echter heb ik maar eenmaal op mijn ov kaart gekregen. Kan ik de andere € 20 weer terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 mei 2017, 10:27

Hi Shirley1!

Vervelend dat er onterecht € 20 van je OV-chipkaart is afgeschreven 😞 De snelste manier om dit weer terug te krijgen is door even contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door even een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Het bedrag zal dan worden teruggestort op je bankrekening 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Normaal gezien bij een fout bij het opladen, wordt het geld automatisch binnen 2 weken teruggestort.

Het is misschien mogelijk dat het mis is gegaan met in en uit checken, waardoor het wel bijgeschreven is maar direct afgeschreven door foute check in if uit. Dit zou je in je reishistorie terug kunnen zien.
Reputatie 6
Badge
Blijft natuurlijk geweldig hoe je wel kunt betalen en er een kans is dat je geen saldo ontvangt, maar er nooit een kans is dat je oplaadt en per ongeluk niet betaalt maar wel saldo krijgt.
Dank je voor snelle reactie. Ik zie idd in mijn reishistorie dat bij het uitchecken direct €20 is afgeschreven. Kan ik dit herstellen? Omdat ik geen gebruik heb gemaakt van de dienst. Dat is ook te herleiden van mijn reishistorie.
Hi Shirley1!

Vervelend dat er onterecht € 20 van je OV-chipkaart is afgeschreven 😞 De snelste manier om dit weer terug te krijgen is door even contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door even een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Het bedrag zal dan worden teruggestort op je bankrekening 🙂
Dank je Denice, ik neem contact met jullie op.

Reageer