beantwoord

Twee keer instaptarief afgeschreven

• 7 september 2014
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Ik ben op Amsterdam Centraal 2 keer ingecheckt , er wordt dan dus niet aangegeven dat je al ingechekt ben en er wordt wel 2 keer 10 euro van je kaart gehaald.
In mijn reishistorie is daar niks van terug te zien,er wordt gezegd dat er niet in of uitgecheckt is maar niks over de 2 keer inchecken.
Als ik mijn transacties op de kaart zelf lees dan staat het er wel.
In claim formulier kan ik niet indienen voor dit geval......wat en waar dan wel?
Het is trouwens zeer onwenselijk en onbegrijpelijk dat er niet wordt aangegeven dat je al ingecheckt ben zoals bij andere vervoerders,die doen dat n.l. wel.
De N.S. is zeer onbetrouwbaar vindt ik in deze en ze zullen zeker meer problemen over dit krijgen.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 8 september 2014, 11:07

Vervelend dat dit gebeurd is. Je kunt dit via de klantenservice corrigeren, ik kan het ook voor je doen. Kun je daarvoor je kaartnummer en NAW-gegevens doorgeven via een privébericht?
Bekijk origineel

5 reacties

Neem vanaf maandag even contact op met de Klantenservice (030 7515155) of wacht even tot een moderator van dit forum contact met je opneemt om e.e.a. te regelen.
Vervelend dat dit gebeurd is. Je kunt dit via de klantenservice corrigeren, ik kan het ook voor je doen. Kun je daarvoor je kaartnummer en NAW-gegevens doorgeven via een privébericht?
Hallo Thijs, naam: te Amsterdam.
Kaartnummer:

Ik hoop dat het in orde komt....vast wel,alvast bedankt Thijs.
mvg Donald Groen

dit is geen prive bericht zie ik,....hoe doe ik dat? is het nu nog nodig?

Ik hoop dat het in orde komt....vast wel,alvast bedankt Thijs.
mvg Donald Groen
Als u op de naam van Thijs NS klikt kunt u hem een privébericht sturen en daarin nogmaals uw gegevens vermelden. Vervolgens kunt u op het potloodje naast reactie 3 klikken en daar uw persoonsgegevens wissen.

Reageer