beantwoord

Twee keer uitgecheckt

• 4 juli 2015
  • 4 reacties
  • 632 Bekeken

Vandaag per ongeluk twee keer uitgecheckt, waardoor er 20 euro teveel is afgeschreven. Gelijk naar het loket gegaan waar er een uitdraai is gemaakt van de reishistorie, hier staat dit ook op.

Het is niet mijn eigen ov-chipkaart maar die van een vriendin uit canada. Ik wil dit graag voor haar regelen omdat het mijn schuld is dat ze twee keer uitcheckte. Hoe kan ze nu haar geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 16:29

Hallo Mike33345,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer: 030-7515155. Na 24 uur kunnen ze daar alle reisgegevens inzien en je helpen met de dubbele check uit.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Mike33345,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer: 030-7515155. Na 24 uur kunnen ze daar alle reisgegevens inzien en je helpen met de dubbele check uit.

Groet,
Marjan
Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Voor de volledigheid hierbij de contactmogelijkheden met de klantenservice:

Contact met NS Klantenservice

Hiernaast kunt u een gesprek voeren met onze virtuele medewerker. EVA is geen echt persoon maar kan u wel overal mee helpen.

Serviceforum

Op ons Serviceforum praat u met andere klanten en met ons over allerlei onderwerpen.

Telefoon

U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Twitter

Het officiële Twitter kanaal van NS is @NS_online. Hier wordt u 24 uur per dag op de hoogte gehouden van de belangrijkste reisinformatie.

Via deze virtuele medewerker kunt u ook een e-mail sturen naar NS Klantenservice.

Postadres

Schrijft u ons, dan proberen wij binnen 10 werkdagen een antwoord terug te sturen. Ons adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

EVA kan dit waarschijnlijk niet oplossen, de eerstvolgende mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice is dit serviceforum. Marjan NS ik kennelijk vergeten dat ze zelf deel uit maakt van de klantenservice.
(-)
Haha, oké. Bedankt allen 🙂

Reageer