beantwoord

uit checken

  • 29 november 2019
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Uitschenken werkte vandaag niet bij Alexander hoe kan ik dit nu regelen?

icon

Beste antwoord door Thom 29 november 2019, 08:24

Klantenservice kan nagaan of het poortje defect was of niet. U kunt er ook terecht voor een eventuele verrekening. In eerste instantie krijgt u een melding in uw reishistorie dat u niet heeft in- of uitgecheckt.

 

Zo te zien is de storing bekend, er zijn al meer meldingen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Klantenservice kan nagaan of het poortje defect was of niet. U kunt er ook terecht voor een eventuele verrekening. In eerste instantie krijgt u een melding in uw reishistorie dat u niet heeft in- of uitgecheckt.

 

Zo te zien is de storing bekend, er zijn al meer meldingen.

Hoi cow en welkom bij de NS Community,

Ik zie dat de paaltjes ondertussen weer transacties aan het verwerken zijn. Zoals Thom aangaf kan je met onze klantenservice contacten om eventueel teveel betaalde kosten terug te vragen.

Reageer