beantwoord

Uitcheck gemist

• 4 september 2015
  • 4 reacties
  • 927 Bekeken

Omdat de NS mij een bericht stuurde over het automatisch toesturen van een ov-chipkaart, weet ik langs die weg wat mijn kaart nummer is. Dat is mooi meegenomen.
Op naar het schermpje met de 3 eenvoudige stappen voor restitutie. Bij stap 3 liep ik vast. Er waren twee opties: HTM en Syntus, maar geen Arriva.
Telefonisch contact opgenomen met Arriva. (10 minuten naar een muziekje geluisterd) Vriendelijke juffrouw legde uit: de gegevens van mijn ov-chipkaart moeten verwerkt worden alvorens ik op de website uitcheque gemist met drie simpele stappen mijn fout kan laten herstellen.En ja, het kan twee werkdagen tot twee weken duren. Geduld oefenen dus............

Wordt vervolgd
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 september 2015, 18:37

Ik begrijp uit je bericht dat je graag restitutie wil aanvragen voor een reis die je met Arriva hebt gemaakt. Is dit uiteindelijk nog gelukt? Via deze website kan je overigens geld terugvragen voor een vergeten check out bij een van de grote vervoerders. Wellicht handig!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik begrijp uit je bericht dat je graag restitutie wil aanvragen voor een reis die je met Arriva hebt gemaakt. Is dit uiteindelijk nog gelukt? Via deze website kan je overigens geld terugvragen voor een vergeten check out bij een van de grote vervoerders. Wellicht handig!
Nee, het is nog steeds niet gelukt. De 14 dagen die Arriva maximaal nodig heeft om de gegevens te verwerken zijn ook nog niet voorbij. (Nog 2 dagen)
Maar ik ga nu gelijk even de door u gegeven link uitproberen.Bedankt!
Ach, die link leidt mij natuurlijk naar hetzelfde scherm.
Ik krijg wel de mogelijkheid om van eerdere ritten dit jaar restitutie te vragen, een tramritje in Den Haag en een treinrit met Synthus. Maar ik heb geen herinnering aan uitcheck gemist bij die ritten.

Maar die gemiste uitcheck bij Arriva die in mijn reishistorie staat, komt almaar niet te voorschijn....
Restitutie uitcheck gemist.
Hoewel de treinhistorie aangeeft dat ik heb ingecheckt en niet uitgecheckt bij Arriva, kan ik daar - ook na 14 dagen - niet aankloppen voor restitutie.
Ik neem mijn verlies.
Ik zie het als leergeld betalen: het zal mij nooit meer overkomen om zo dom in te checken als 14 dagen geleden in Zwolle...............

Reageer