Uitcheck gemist (na busrit) berekent geldteruggave met foute bedragen | NS Community
beantwoord

Uitcheck gemist (na busrit) berekent geldteruggave met foute bedragen

  • 29 December 2021
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Reputatie 2

Zonet een vergeten uitcheck proberen te verrekenen met mijn NS-Flex-abonnement. Afgelopen week had ik met lijn 58 van Nijmegen-station naar St. Hubertusweg in Beek gereisd. Daarbij heb ik in een haastsituatie vergeten uit te checken. Gelukkig kun je zoets een paar keer vergeten en het teveel betaalde geld terugvragen. De rit kostte € 1,95, echter Uitcheck-Gemist gaat plompverloren uit van een rit met lijn 80 (Nijmegen-Millingen a/d Rijn) die daar ook in de omgeving stopt, maar iets verderop (waarvoor een ritprijs van € 2,23) geldt. Je kunt ook niet aangeven met welke lijn je gereisd hebt, maar het systeem zou moeten kunnen zien met welke lijn je gereisd hebt, waarom wordt dat bij de teruggaveberekening niet juist geïmplementeerd? Ik heb dus € 0,28 teveel betaald en zou graag deze kosten terug willen hebben. Hopelijk dat dit soort fouten in het systeem zoveel mogelijk gereduceerd worden, dank u.

icon

Beste antwoord door MoDe 29 December 2021, 21:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer